torsdag 19. november 2009

Dikt fra Anne Lise


Jeg skal hilse å si jeg ble stolt her om dagen da jeg fant dette:


Rudy!
To brune øyne kikker på meg,
 og du gir det beste av deg.
Smilet ditt har sin store sjarm,
og humøret ditt  gjør meg varm.
#
Har jeg en råtten dag, eller tre.
Da er du den første til å se,
at jeg trenger omtanke og kos.
For det trenger du masse ros.
#
Du løper rundt i verden med sjarm.
Logrer mot hver åpen arm,
men den du passer det er meg.
Er det rart jeg elsker deg!!

18.11.2009

2 kommentarer:

  1. Nydelig dikt fra Anne Lise :-) Du er en heldig hund Rudy

    Klem fra 'Blomster kristin'

    SvarSlett
  2. TUSEN takk, Kristin og TUSEN takk for den fine asaleaen " mutter'n" fikk i går.
    Nå har hun gira ned litt... Selv om hun snar skal på sykehus. Men når hun kommer hjem skal hun blir frisk!!!!!!!!!!!

    SvarSlett