lørdag 12. desember 2009

Leter etter medisin til Anne Lise



Anne Lise mor har lenge utskilt en  rar lukt. Instinktene mine har sagt at noe er galt. Menneskedoktorer har dratt i henne, stukket henne og herjet med henne, uten å finne noe. Har tatt lang tid, lenger enn jeg har levd.
Men her om dagen kom hun hjem fra sykehuset, i tårer.
Legene hadde funnet ut at det var KREFT.

Anne Lise fortalte meg selv at den første tanken hennes var å omplassere meg. Hun var redd jeg skulle bli ødelagt av å være hos henne, mens hun er syk.
Dumma!!!!
Jada, jeg har skjønt at jeg må på " ferie" en plass mens hun  er på sykehus, men når hun kommer hjem, så skal jeg være her å passe på henne, helt til hun blir frisk.  Og siden jeg er bedre enn mennneskesykepleiere og doktorer. Det sa nemlig en dyrlegedame her om dagen, så skal jeg  få  Anne Lise frisk og rask igjen.

Så nå er jeg på leting etter medisin til henne. God medisin er mennesker og dyr som bryr seg om henne. Hun har hatt nok vondt før, og det siste jeg vil er at noen skal såre henne igjen! DA kommer jeg å bli SUR!!!!!! Og Falkøen's Rudy sinna, er ikke noe en skal kimse av!

Anne Lise er sårbar nå, og det er viktig at vi husker det, selv om hun virker tøff utad!
Bekymret for henne, jeg, men jeg vet vi skal få henne frisk!!!!


2 kommentarer:

  1. Flinke Rudy=)
    Passe godt på Anne Lise du^^
    Det fortjener hun<3

    SvarSlett
  2. Gjør mitt beste, Aina. Og hun trenger gode vener, som deg!!

    SvarSlett