lørdag 17. oktober 2009

Koselig møte med oppdretterne mine

I dag møtte jeg igjen en dame og en mann jeg synes det var noe kjent med.
Jeg snuste, snuste, og snuste. Lette så gjennom harddisken min, og der fant jeg det! MATMOR og MATFAR ( Ann- Christin og Olav). Jeg kjente igjen de begge, men siden det var Matfar som hadde hatt mest med meg og søsknene å gjøre så var det han jeg overfalt i skikkelig gjensynsglede! Matmor var litt sjalu, men Anne Lise mennesket mitt bare smilte. For henne var dette et nytt bevis på at jeg kom fra greie mennesker og greie hunder

Matmor og Matfar var godt fornøyd med utseende mitt. Koselig det! Og AnneLise fikk ros for gemyttet, men da var det like før jeg hylte! Det er da ikke hennes fortjeneste. Jeg er jo født Snill Gutt!!
INGEN av dem sa et ord om min trening av Anne Lise, men det hadde jeg da helelr ikke ventet. De er jo mennesker, og skjønner jo ikke hvilken jobb vi hunder gjør for at de skal ha det bra og oppføre seg greit!

Men, tenk om... MENNESKENE komemr til å lese denne bloggen da..... Da røper jeg jo en hel masse ting som vi hunder har hatt som hemmeligheter i en årrekke!!

2 kommentarer:

  1. Utrolig artig blogg :-) Jeg blir på godt humør av å lese her !!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett