mandag 22. juni 2009

Øvelse gjør mester

Etter å ha vært hjemme noen dager, innser jeg at det er mye som skal øves på. Jeg er kjempeglad for at jeg har fått et menneske som er snill, men sannelig er det mye hun ikke kan.... Eller kanskje at hun rett og slett har glemt ting??

Ikke si det til noen... Hun tror det er hun som trener meg, men som hunder flest vet jeg at det er akkurat det motsatte som er tilfelle. Hun skal servere mat til rette tider. Huske å ta meg ut på do, og huske å leke med meg. Enda en viktig ting: Hun må huske ikke snakke med andre hunder! Det er rett og slett uforskammet i beste fall, men i verste fall kan det være farlig! Den andre hunden kan jo være sur ¨bite... Ville ikke være noe moro om damemennesket skulle bli skadd, så jeg har allerede begynt trene henne i IKKE å klappe andre hunder. Begynner mildt og pent med å gå mellom henne og den andre hunden. Så langt ser det ut som det nytter! Heldigvis!

Men nå skal jeg ta meg en lur... Snakkes snart da!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar