lørdag 13. februar 2010

Stor gutt


Jeg har vokst en masse, siden jeg ble født. Det er mye en skal passe på, når en blir større. Ikke alle steder en kan komme fram,og  en kan komme til å rive ned greier  menneskene har stabla på " smarte" steder. 

Og så tar en mer plass i sofaen. Litt frustrerende at sofaen ikke kunne vokse den med. Er litt mer utfordring å kose seg inntil Anne Lise, for hun tar og plass. Neida, sier ikke at hu er tjukk, eller no, men hun er jo heller ikke liten da... Æsj, Dette kom bare feil ut, og det er sofaen sin skyld. Den skulle ha vokst, den med!!!

Jeg er nok stor i kroppen, men er ikke ferdig med å vokse, enda. Søndag er jeg 10 måneder, så det er mer vekst på gang. Mer muskler, blant annet. 

Mer ansvar kommer jo med størrelsen da. Vel. Kanskje ikke mer ansvar, men jeg kan jo bruke kroppen og hodet på en annen måte. Når jeg passer på Anne Lise og huset vårt, så er det jo litt mer skummelt med en stor hund som sier VOFF enn en liten.

Hjertet mitt er og stort. Har plass til mange venner der inne, i tillegg til Anne Lise.  Her om dagen fikk jeg 100 kroner il å kjøpe godter for! Det var stas. Da handla Anne Lise og jeg inn okseører og vom. NAMNAM!!!

En dag før i uka, kom Anne Lise hjem med et gnagebein. Det var fra en annen av vennene mine. Tøfft.

En god ting med å¨ bli stor er flere venner.... =) Flere venner kan kanskje bety mer godter??   =)
Sjallabais!!




1 kommentar:

  1. Kanskje det er sånn det er ja .. flere venner jo mere godis .. :o)

    Kos deg Rudy!! (og Anne Lise :o))

    SvarSlett